fredag 29. januar 2010

Vi har valgt kjøkken

Det er mange ting som skal bestemmes og bestilles. Ikke det at jeg ikke liker å tenke på disse tingene - jeg tror rett og slett jeg elsker det. Problemet er at jeg må bestemme meg i jungelen av flotte alternativ.

Nå har det vært kjøkkenet som må bestilles. Ikke fordi det skal settes opp riktig ennå, råbygget er jo ikke ferdig ennå:-) Nei, det er mer det at det er leveringstid på kjøkkenet og at jeg får en spesialpris nå i januar. Vi endte opp med å bestille et TVIS kjøkken hos APIS i Stavanger. Takk til Anne Birgitte for din tålmodighet. Modellen vi har valgt er Sort Eg Line som underskap, kombinert med hvite, matte overskap. Jeg tror (og håper) det kommer til å bli et klassisk kjøkken med et touch av det moderne :-)
Bildet er hentet fra hjemmesiden til TVIS og er kun for illustrasjon. Vårt hyttekjøkken blir ikke i nærheten av så stort som dette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar