tirsdag 18. mai 2010

Fliser og dører

Det har vært litt slakt med blogging i det siste. Det har vært travelt og jeg har hatt dårlige bilder av framdriften på hytta. Det løser jeg nå med flere innlegg om ulike tema. Det første er fliser og dører.

For noen uker siden var "flisemannen" på hytta og la fliser på gulvet i gangen, siloen (det minste soverommet) og badet. Samme gulvflis på alle rom, i tillegg har vi lagt hvite fliser på bad veggen.

Jeg synes resultatet ble riktig så fint. Vi må sannsynligvis sette golvet inn med noe som tetter porene i steinen. Det resulterer at det blir litt mørkere enn det er nå, men jeg tror vi tjener på det i lengden. Det blir i følge leverandøren lettere å holde rent og vi unngår stygge flekker.

Dørene ble også kule. De ble riktignok levert med klart og ikke frostet glass, men veldig stilige likevel. Du må bare ikke være veldig sjenert når du skifter....... må vel finne på en løsning for dette....ihvertfall på badet. Der tror jeg vi må få limt på noe slik at det ser ut som glasset er frostet. Det finnes visst også en kjemikalie som går an å sette glasset inn i slik at det ikke blir gjennomsiktig. Jeg får undersøke dette litt etterhvert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar