mandag 18. oktober 2010

Fantastisk høstferie

Jeg kan aldri huske en høstferie med så flott vær som i år. Heldigvis ble det ikke noe av sydenturen denne gangen. Hvordan kan Kanariøyene konkurrere med Ryfylke i høstsol :-)


Det begynner uansett å bli kaldt om nettene, og vi fikk testen ovnen flere ganger. Bortsett fra at vi har dummet oss ut og kjøpt en ovn som helst ikke tar lengre vedkubber enn 30 cm, er vi godt fornøyd med den.

Ellers var endel av høstferien viet i skogingens tegn. Jeg fikk bekreftet at jeg har muskler - dessverre ikke i så god stand som jeg kunne ønske.... Alle greiner og kapp brant vi i fjæra. Det ble riktig koselig der nede.

PS! For dere som lurer på om vi har spart på den knekte bjørka på hovedbildet, kan jeg bekrefte at svaret er nei. Nå er den endelig hugget ned - HURRA.

Vi fikk også hengt opp lampen over spisebordet og spotskinnen. Jeg er godt fornøyd med begge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar