mandag 7. mai 2012

Ny sesong på hytta

Etter en vinter og vår hvor vi av ulike grunner ikke har hatt mulighet til å være her så mye er vi nå igang igjen.


Det meste har overlevd vinteren, men noen hendelser har det vært. Et furutre har veltet - over kajakken min, heldigvis ikke med skader. Hagebordet har veltet i en av stormene og knust i 1000 biter. Den midlertidige boden til Owe ble veldig midlertidig... resultater er våt ved og vått verktøy.

Men nå ser vi fremover. Vi har noen prosjekter også iår. Et av dem er å få begynt med terassen på sørsiden. Et annet er å plante noe i sølepyttene på nordsiden - tror det må bli iris men vi får se. Jeg gleder meg også til å finne fram de nye hagemøblene som Eigil har snekret til oss. De har stått i et fjøs i vinter - forhåpentligvis forsvinner fjøslukten etterhvert når de kommer ut i friskluft.

Jeg gleder meg uansett til å reise ut på neset så ofte jeg kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar