onsdag 22. mai 2013

For en PINSE

Det har vært en helt fantastisk pinse. Været viste seg fra sin beste side. På det varmeste viste gradestokken 27 grader. Badesesongen kom dermed skikkelig igang. De små koste seg ?? i det iskalde vannet og måtte bare kjøle seg ned mente de. Resultatet er at Victor er hjemme på andre dagen fra skolen med stygg forkjølelse og oppkast (mon tro han lærer..)
 
 
 
 
Jeg var alene med ungene første dagen. Det betydde at jeg fikk god tid til å komme igang med prosjektene mine. Jeg er nokså ivrig etter å få plantet ved den nye terrassen. Jeg kjøpte litt hengepelargonia bare for å komme igang. De plantet jeg i en av de nye, store pottene.
 
Jeg kom også igang med å spikre en av de store blomsterkassene som skal stå ned i terrassen. Jeg mener selv jeg kom godt igang før Owe kom dagen etter og mente jeg kunne få litt hjelp. Jeg som mente at dette hadde jeg helt kontroll på... Uansett var jeg takknemling for litt hjelp. Nå er jeg klar til å plante. Tenkte å prøve meg med noen lave, herdige roser. Kanskje "The fairy" - den er jo lav og koselig.
 
 
Owe fikk også tid til å spikre den første døren til skapene som skal være på baksiden av leveggen. Nå er det bare å begynne å lø ved.






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar