søndag 21. februar 2010

Sink kassene er laget

Rundt kanten på taket (båndet) er kassene som skal kles med sink ferdige. Vi har vært litt spente på dette. Det er jo dette som skal skille hytten fra andre lignende prosjekter ifølge arkitekten. For de som har sett de originale tegningene ser dere at vi har gjort noen små endringer. Blant annet har vi avsluttet sinken over inngangsdøren - det er jo en fordel at døren går skikkelig opp...... Kanskje ikke alt arkitektene har tenkt på. Det har vært litt fram og tilbake om hvordan denne kassen skal bygges over pergolaen. Det er for meg viktig at det ser ut som om "båndet" går uavbrutt i hele lengden. Heldigvis skjønner han som skal legge sinken hva jeg mener og han er kommet med en god løsning synes jeg. Jeg har forstått at sinken kommer neste uke. Når de skal begynne arbeidet vet jeg imidlertid ikke helt. Det skal bli morsomt å se når det kommer igang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar