onsdag 11. mai 2011

Jobbehelg

Nå kjenner jeg virkelig at sommeren nærmer seg, og det kribler i plantefoten. Her gjelder det å holde igjen. Jeg har jo lovet meg selv at dette skal bli enkelt å vedlikeholde. Jeg må bare ha noen potter, blomsterkasser, plate i noen sprekker..... ja du vet..... det er mye kjekt å få kjøpt på hagesenterne. Egentlig er det vel ikke noe poeng å sende penger til meg på lønnskontoen, kunne like gjerne sendt dem direkte til gartneriene. Uansett, jeg prøver å styre mine laster - men summen av laster er konstant som dere vet, og jeg har jo ikke så mange andre - trur eg....

De ny blomsterpottene er beplantet.


Maria og jeg pyntet inne også (litt plukket og litt kjøpt)


Disse tulipanene er kjøpt på Mester Grønn. Utrolig kule - lurer på om jeg kan få kjøpt dem som løker....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar