onsdag 1. juni 2011

Gjesterommet på loftet

På loftet har vi ikke gjort stort på gjesterommet siden vi flyttet inn i hytta. Det har manglet både nattbord, sengelamper, skap og knagger. Jeg har nå kjøpt en benk som blir brukt som nattbord, to lamper fra IKEA og noen knagger hvor gjestene kan henge opp det nødvendigste. Skap eller kommode får komme etterhvert.  

På grunn av lyse sommernetter og deilig kveldsol bør det være gardiner på dette rommet, men jeg er veldig usikker på hvilken løsning jeg skal velge. Jeg kan jo selvsagt velge vanlige gardiner, men jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna disse. Alternativene er da plisségardiner, persienner, lameller, rullegardiner.....  Problemet er da at vinduet er veldig langt (ca 350 cm), og standardløsningene ser ut til å passe dårlig med denne bredden. Spesialløsninger blir veldig dyre. Jeg tror jeg må tenke litt mer før jeg bestemmer meg...... kanskje det blir gardiner likevel......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar